sobota 12. listopadu 2016

Koncertní a klubové dojmy: Skyline ve Zkušebně ve Vroutku

Vyrážím sám, už tady mám dejavu hezkých pár let nazad. Dlouho jsem neřídil na akci takhle singl. Jsem vyspalý po siestě, vykoupaný, najedený, v celkem dobré kondici, ve slušném oblečení a vzhled také ujde. To vcelku znamená, že holky lovit nepůjde. Na tomto poli člověk uspěje jen když smrdí, má třídenní kocovinu, politý kalhoty od piva, ponožky by mohl opřít o stěnu a opět to rozjíždí. Takže dneska nic.

V KD na křižovatce vylepuju plakát na valečský funky jam koncert, sázím vstup a zrekonstrovaný bárek je dost plný. Znám asi pět lidí, což je vlastně moc fajn. Opět návrat někam zpět, poslední dobou jak děláme svoje akce člověk zná skoro všechny. A pořád je co řešit. Tady ne, tady si příjdu jak tajnej agent. Šatna je v původním komoušsko-stylovém sále a já vyhrávám číslo 69, dávám deset korun dýško. Jsem dost pozorující, vedu hovory a po kouzelném dráčku přichází desátá, kdy už konečně začnou hrát. Vstupuju do druhé části klubu, nádherně zrekonstrovaný prostor s pódiem. Všechno vymazlený, dlaždice jak na španělskym venkově, kamenné stěny, nahoře staré trámy, parádní osvětlení, dobrej zvuk. Mám z toho Vánoce, takhle nádhernej klub 11km od Valče. Hlava valí nápady co všechno by se tady dalo podniknout. Lámu jedno vynikajicí za studena chmelené nealko Bakalář za druhým. Koncert mi sedl jak prdel na hrnec. Zase obr dejavuu, na Jacoba jsme křepčili asi tak před 15ti lety. A Skyline je pro mě koncertní sen. Jejich posun s novým albem a takovejhle nářez jen tak nezapomenu. V půl jedný jsem v posteli a říkám si, že by se to nemělo opakovat. 26.11. dorazí Pixie a Suki, to by si zasloužilo pořádnej nášup až do konce. Klobout dolů před Vrouteckými, Rock For Churchill skupinou a tímhle celým. Další část skládanky je hotová, klub za rohem. Po týhle akci jsem pochopil i něco z geografie. Prostě, Podbořany jsou periferie Vroutku a Valče:-)


Romanito, 12.11.2016

linkz:

1 komentář: